Siekdami užtikrinti efektyvų mūsų interneto svetainės veikimą, jos veikloje naudojame slapukus - (angl. cookies). Tęsdami naršymą interneto svetainėje, sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai iš interneto svetainės www.siauliai.lt. Susipažinkite su   Privatumo politika.

Gyventojų aptarnavimas Šiaulių miesto savivaldybės padaliniuose (atnaujinta)

Šiaulių miesto savivaldybė, reaguodama į Vyriausybės sprendimus dėl karantino sąlygų švelninimo, vėl pradeda tiesioginį gyventojų aptarnavimą administracijos padaliniuose. Privalome laikytis Sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendime nurodytų saugos reikalavimų, todėl prašome šiauliečių supratingumo ir kantrybės.  Aptarnausime tik asmenis dėvinčius nosį ir burną dengiančias priemones, administracijos patalpose privaloma dezinfekuoti arba plauti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo. Nerekomenduojame lankytis rizikos grupės asmenims, draudžiama atvykti turintiems viršutinių kvėpavimo takų ar kitų susirgimų požymių.

Savivaldybės tarybos ir administracijos priimamasis

Nuo gegužės 25 d. Savivaldybės priimamajame gyventojai bus aptarnaujami Priimamojo patalpose, ribojant interesantų srautus. Vienu metu į Priimamojo patalpas bus įleidžiami ne daugiau kaip 5  gyventojai, dėvintys  nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes ar kitas priemones). Pirmenybė bus teikiama iš anksto telefonu užsiregistravusiems gyventojams:

Miesto infrastruktūra, gatvių remontas,  transporto leidimai, eismo organizavimas, žemės ūkis, keleivių vežimas, želdinių tvarkymas, aplinkos apsauga – 8 41 500 513;

Socialinis būstas,  lengvatiniai būsto kreditai,  žemės mokesčių deklaracijos – 8 41 500 514;

Licencijos ir leidimai prekybai, atleidimai nuo žemės, žemės nuomos, nekilnojamo turto, paveldėto turto mokesčių, Savivaldybės turtas, daugiabučių namų savininkų bendrijos, statyba ir statinių priežiūra, viešoji tvarka, sanitarija, civilinė sauga, biudžetas – 8 41 500 517;

Detalieji planai, statinių sąlygų sąvadas, projektai, adresų suteikimas, statybos leidimai, žemės grąžinimas, reklama -  8 4 1 500 518;

Kultūra, fizinių asmenų prašymai Savivaldybės vadovams, šeimos sudėties pažymos, registracija į Savivaldybės vadovų priėmimus  - 8 41 500 519;

Gyvenamosios vietos deklaravimas (priimami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai)  - 8 41 383 438 arba 8 41 383 439.

Prie Priimamojo durų įrengtoje dokumentų dėžutėje ir toliau bus galima saugiai palikti iš anksto užpildytus dokumentus.

Visus  raginame naudotis elektroninėmis paslaugomis www.epaslaugos.lt, pasitelkti konsultavimąsi nuotoliniais būdais: telefonu 8 41  50 05 10,  elektroniniu paštu konsultacija@siauliai.lt ar užduoti klausimus svetainėje   www.siauliai.lt E.konsultavimas.  

Bendrųjų reikalų skyriaus informacija

 

*****

 

Civilinės metrikacijos skyrius

Civilinės metrikacijos skyriuje nuo 2020 m. gegužės 18 dienos aptarnaujami tik iš anksto užregistravę klientai. Užsiregistruoti galima telefonais:

dėl santuokų registravimo tel. (8 41) 59 62 52;

dėl gimimo registravimo tel. (8 41) 59 62 49;

dėl santuokos nutraukimo ir mirties registravimo tel. (8 41) 59 62 53;

dėl civilinės metrikacijos skyriaus archyvo (civilinės būklės akto įrašo, nuorašo, kopijos pažymos išdavimo) tel. (8 41) 59 62 54;

dėl civilinės būklės akto įrašo taisymo, keitimo, papildymo: vardo ir/ar pavardės pakeitimo tel. (8 41) 59 62 51

 

Atnaujinamas santuokų registravimo ceremonijų ir santuokų norinčių  susituokti asmenų  pasirinktose vietose registravimas.

 

Raginame, ir toliau, dėl civilinės metrikacijos paslaugų gavimo aktyviai naudotis metrikacijos paslaugų informacine sistema MEPIS (https://mepis.registrucentras.lt), nurodytais telefonais ir el. paštu.

PIRMADIENIAIS civilinės metrikacijos skyriuje interesantų prašymai priimami tik per Metrikacijos  paslaugų  informacinę  sistemą  MEPIS  https://mepis.registrucentras.lt.

Informacija teikiama: tel.  (8 41) 59 62 51;  59 62 52 ir el. p. cms@siauliai.lt.

Civilinės metrikacijos skyriaus informacija

 

*****

Socialinių paslaugų skyrius

Socialinių paslaugų skyriuje nuo  2020 m. gegužės 18 d. klientai aptarnaujami pagal išankstinę registraciją.

Dėl socialinių paslaugų skyrimo registruotis telefonu: 8 (41) 386481.

Klientai užsiregistravę pagal išankstinę registraciją į Socialinių paslaugų skyrių (Tilžės g. 170, 3 aukštas) turi atvykti likus ne daugiau kaip 5 min. iki nustatyto priėmimo laiko.

Klientai aptarnaujami užtikrinant darbuotojų ir klientų saugos reikalavimus.

Visi klientai privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes ar kitas priemones).

Prašymus dėl integralios pagalbos dienos socialinės globos asmens namuose ar apgyvendinimo globos namuose galima pateikti ir el. paštu socialines.paslaugos@siauliai.lt  arba siųsti paštu Socialinių paslaugų skyriui adresu: Tilžės g. 170, Šiauliai.

Prašymą dėl Europos pagalbos paramos maisto produktais gali pateikti tel. ( 8 41) 38 64 81;

Konsultacijos teikiamos telefonu:

-          dėl integralios pagalbos ir dienos socialinės globos asmens namuose - telef. 8  (41) 386483;

-          dėl apgyvendinimo globos  namuose – telef. 8 (41) 386485;

-          dėl Europos pagalbos paramos maisto produktais - 8 (41) 386481.

 

Socialinių paslaugų skyriaus informacija

 

*****

Socialinių išmokų ir kompensacijų skyrius

Lietuvos Respublikos Vyriausybei pradėjus švelninti karantiną Socialinių išmokų ir kompensacijų skyriuje nuo 2020-05-25 klientai bus aptarnaujami pagal išankstinę registraciją. Dėl socialinių išmokų ir kompensacijų skyrimo galima registruotis internetu http://socreg.siauliai.lt, arba telefonu: centrinės miesto dalies gyventojams tel. (8 41) 386 487, (8 41) 386 488, pietinės miesto dalies gyventojams tel. (8 41) 386 462. Siūlome ir toliau teikti elektroninius prašymus www.spis.lt. Teikti prašymų telefonu, elektroniniu paštu, ar palikti juos pašto dėžutėje nuo 2020-05-25 nebus galima.

Piniginės socialinės paramos (socialinės pašalpos ir kompensacijų) teikimas bendrai gyvenantiems asmenims ar vienam gyvenančiam asmeniui, turintiems teisę į šią paramą, bus pratęsiamas be atskiro prašymo (išskyrus tuos atvejus, kai reikia pateikti pažymas apie gaunamas pajamas (darbo užmokestį, alimentus)) iki mėnesio, kurį šalyje atšaukiama ekstremalioji situacija ar karantinas, pabaigos.

Klientai užsiregistravę pagal išankstinę registraciją į Skyrių turi atvykti likus ne daugiau kaip 5 min iki nustatyto priėmimo laiko. Visi atvykstantys privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias priemones. Klientai, turintys peršalimo ligoms būdingų simptomų (sloga, kosulys, čiaudulys), nebus aptarnaujami.

Atvykus į Skyrių informacijos, aptarnaujama tik po vieną klientą. Laukiamajame gali būti ne daugiau kaip 2 žmonės, klientai išlaiko saugų atstumą.

 

 

Socialinių išmokų ir kompensacijų skyriaus informacija



*****

PIRMINĖ TEISINĖ PAGALBA nuo 2020-06-01 bus teikiama:

 

1.  pirmadieniais, trečiadieniais nuo 8 val. iki 17 val., pietų pertrauka nuo 12 val. iki 12.45 val.,

priimant gyventojus tik pagal išankstinę registraciją (registruotis tel. 8 41 500 521);

2. antradieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais bus teikiama tik nuotoliniu būdu (tel. 8 41 500 521,  el.p. irena.astrauskiene@siauliai.lt).

 

                                                                                                

 

Bus papildyta...

Facebook
Spausdinimo versija
Atgal


Oficialūs Savivaldybės puslapiai

      
 


Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405
Birželis
    2020     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: