Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506
Rugsėjis
    2019     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji:


Oficialūs Savivaldybės puslapiai


 

 

Elektroninės demokratijos paslaugų vartotojų apklausa

 
Siekdami nustatyti, kaip Šiaulių miesto savivaldybės elektroninės demokratijos paslaugos yra naudojamos ir vertinamos jų vartotojų, maloniai prašome Jūsų dalyvauti apklausoje ir užpildyti anketą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad ši apklausa liečia tik e. demokratijos (e. konsultavimo, e. apklausų, e. peticijų, e. forumų, e. skundų, pranešimų apie pažeidimą, Tarybos posėdžių transliavimo ir Tarybos posėdžių darbotvarkių klausimus)
 
1. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama: Paaiškinimas: ar elektroninė paslauga pateikiama lengvai, suprantamai ir intuityviai?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


2. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama", paaiškinkite, kodėl?  
   Neaišku, kokie naudotojo veiksmai reikalingi, norint gauti elektroninę paslaugą;
   Neaišku, kokie elektroninės paslaugos užsakymo ir suteikimo žingsniai;
   Kita (įrašyti)
  


3. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, išdėstymas ir kiti elementai sukuria teigiamą įspūdį, kuris skatina naudotis elektronine paslauga?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


4. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga", paaiškinkite, kodėl?  
   Vizualiai nepatraukliai pateikiama informacija;
   Nesuderinta, nepatraukli spalvinė gama;
   Margas, perkrautas dizainas;
   Kita (įrašyti)
  


5. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus: Paaiškinimas: Ar su elektroninės paslaugos teikimu susijusių funkcijų ir pasirinkimų išdėstymas yra logiškas, t.y. ar elektroninės paslaugos funkcijos, pasirinkimai ir kt. pateikiami matomai ir aiškiai?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


6. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus", paaiškinkite, kodėl?  
   Nepatogiai išdėstyti elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių navigaciniai elementai (nuorodos);
   Per didelis meniu parinkčių skaičius;
   Per sudėtingi nuorodų pavadinimai;
   Kita (įrašyti)
  


7. Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos: Paaiškinimas: Ar aiškiai ir patogiai pateikiama reikalinga informacija, navigacijos ir funkcionalumo paaiškinimai?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


8. Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos", paaiškinkite, kodėl?  
   Pateikiami tik teisės aktai, reglamentuojantys elektroninės paslaugos teikimą;
   Pateikiamas vientisas, nestruktūrizuotas, nepatogus skaityti tekstas;
   Sunku rasti reikalingus paaiškinimus;
   Nėra kontekstinės pagalbos;
   Kita (įrašyti)
  


9. Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos: Paaiškinimas: Ar pateikiama pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt.?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


10. Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos", paaiškinkite, kodėl?  
   Nepateikiama informacija apie elektroninės paslaugos teikimo sąlygas, terminus
   Nepateikiama informacija apie alternatyvius elektroninės paslaugos pateikimo kanalus;
   Nepateikiamos nuorodos į reikalingus su elektronine paslauga susijusius teisės aktus;
   Informacija pateikiama nestruktūrizuotai, padrikai;
   Pateikiama pasenusi informacija;
   Pateikiamos neveikiančios nuorodos;
   Kita (įrašyti)
  


11. Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiama pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais: Paaiškinimas: Ar pateikiami pakankami patogūs bendravimo ir susisiekimo su už elektroninės paslaugos teikimą atsakingais darbuotojais būdai (telefonai; el. paštas; bendravimo internetu galimybė ir kt.)?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


12. Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiama pakankamai būdų kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais", paaiškinkite, kodėl?  
   Nepateiktas(-i) telefono numeris(-iai);
   Nepateiktas(i) e. pašto adresai;
   Nėra reikalingos tiesioginio bendravimo internetu galimybės;
   Kita (įrašyti)
  


13. Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai: Paaiškinimas: Ar į nurodytais būdais pateiktas užklausas yra atsakoma per priimtiną (jei yra - per nurodytą) laikotarpį ir tinkamai paaiškinant iškilusios problemos sprendimą?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


14. Jeigu nesutinkate su teiginiu "užklausas atsakoma pakankamai greitai ir tinkamai", paaiškinkite, kodėl?  
   Į užklausas iš viso nėra atsakoma;
   Į užklausas yra atsakoma per lėtai;
   Atsakymuose pateikiami standartiniai, neinformatyvūs, neaiškūs atsakymai;
   Atsakymuose pateikiami netinkami, neaktualūs problemos sprendimo būdai;
   Kita (įrašyti)
  


15. Ar sutinkate su teiginiu, kad visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją: Paaiškinimas: Ar visa elektroninė paslauga yra teikiama elektroniniu būdu, ar suteikiamas visas reikalingas funkcionalumas t. y. ar tam tikrais atvejais nėra poreikio tiesiogiai vykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


16. Jeigu nesutinkate su teiginiu "visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją", paaiškinkite, kodėl?  
   Nėra galimybės visos elektroninės paslaugos gauti internetu (pvz. tam tikrą procedūrą vis tiek būtina atlikti nuvykus į instituciją);
   Nėra galimybės gauti tam tikrų elektroninės paslaugos rūšių internetu;
   Užsisakant konkretų elektroninės paslaugos variantą, būtina atvykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją;
   Kita (įrašyti)
  


17. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį?   *
   Visiškai sutinku
   Sutinku
   Nei sutinku, nei nesutinku
   Nesutinku
   Visiškai nesutinku


18. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus", paaiškinkite, kodėl?  
   Nėra pateikiamos nuostatos, susijusios su atitikimu reikalavimams darbui su asmens duomenimis;
   Elektroninei paslaugai teikti naudojamos neaiškios, nesaugios tapatybės nustatymo priemonės;
   Elektroninei paslaugai reikalaujama perteklinių asmens duomenų, kurie nėra susiję su elektroninės paslaugos esme;
   Kita (įrašyti)
  


19. Kaip dažnai Jūs naudojatės internetu?   *
   Kasdien
   Kelis kartus per savaitę, bet ne kasdien;
   Nors kartą per savaitę;
   Nors kartą per mėnesį;
   Rečiau


20. Jūsų amžius:   *
   14 metų ir jaunesni;
   15 – 19 metų;
   20 – 29 metų;
   30 - 39 metų;
   40 - 49 metų;
   50 - 59 metų;
   60 - 74 metų;
   75 metų ir vyresni.


21. Jūsų išsimokslinimas:   *
   Pradinis
   Pagrindinis
   Vidurinis
   Aukštesnysis
   Aukštasis


22. Jūsų užsiėmimas:   *
   Tarnautojas
   Darbininkas
   Vadovas
   Specialistas
   Bedarbis
   Pensininkas
   Namų šeimininkė
   Studentas, moksleivis


23. Jūsų gyvenamoji vieta:   *
   Šiaulių m. savivaldybė;
   Šiaulių raj. savivaldybė;
   Kelmės raj. savivaldybė;
   Pakruojo raj. savivaldybė;
   Joniškio raj. savivaldybė;
   Radviliškio raj. savivaldybė;
   Akmenės raj. savivaldybė;
   Kita


Grįžti į apklausų sąrašą
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: