Siekdami užtikrinti efektyvų mūsų interneto svetainės veikimą, jos veikloje naudojame slapukus - (angl. cookies). Tęsdami naršymą interneto svetainėje, sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai iš interneto svetainės www.siauliai.lt. Susipažinkite su   Privatumo politika.

Kviečiame teikti pasiūlymus Šiaulių miesto savivaldybės administracijos klientų aptarnavimo standartui

Šiaulių miesto savivaldybės administracija vykdo projektą „Šiaulių miesto savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų, susijusių su verslo ir gyventojų ūkinės veiklos vykdymu, tobulinimo galimybių analizė ir tobulinimas“. Vienas iš projekto tikslų – parengti Klientų aptarnavimo standartą, skirtą nustatyti savivaldybės administracijos darbo aptarnaujant klientus principus ir įstaigos įsipareigojimus. Administracijos darbuotojai šio standarto nuostatų laikysis teikdami visas paslaugas, atsakydami į pateiktus klausimus ir spręsdami konfliktus ar kitose situacijose.

Kviečiame teikti pasiūlymus parengtam standarto projektui: kurie iš punktų turi būti išplėsti ar papildyti? Kokios klientų aptarnavimo temos aktualios (ir dokumente nepakankamai apibrėžtos) Jums?

Klientų aptarnavimo standarto projektas – paspaudus ant nuorodos.

Pasiūlymų Klientų aptarnavimo standarto tekstui laukiame el. paštu standartas@siauliai.lt iki 2019 m. rugsėjo 2 d. (pirmadienio).

Facebook
Spausdinimo versija
Atgal


Oficialūs Savivaldybės puslapiai


 

 


Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101
Rugpjūtis
    2019     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: