Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203
Spalis
    2019     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji:


Oficialūs Savivaldybės puslapiai


 

 

Apklausos rezultatai: Elektroninės demokratijos paslaugų vartotojų apklausa

1. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama: Paaiškinimas: ar elektroninė paslauga pateikiama lengvai, suprantamai ir intuityviai?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (10)
25.6 %
Sutinku (22)
56.4 %
Nei sutinku, nei nesutinku (2)
5.1 %
Nesutinku (4)
10.3 %
Visiškai nesutinku (1)
2.6 %
2. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 8
Neaišku, kokie naudotojo veiksmai reikalingi, norint gauti elektroninę paslaugą; (3)
27.3 %
Neaišku, kokie elektroninės paslaugos užsakymo ir suteikimo žingsniai; (4)
36.4 %
Kita (įrašyti) (4)
36.4 %
3. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, išdėstymas ir kiti elementai sukuria teigiamą įspūdį, kuris skatina naudotis elektronine paslauga?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (12)
30.8 %
Sutinku (17)
43.6 %
Nei sutinku, nei nesutinku (4)
10.3 %
Nesutinku (6)
15.4 %
Visiškai nesutinku (0)
0 %
4. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 8
Vizualiai nepatraukliai pateikiama informacija; (5)
45.5 %
Nesuderinta, nepatraukli spalvinė gama; (1)
9.1 %
Margas, perkrautas dizainas; (1)
9.1 %
Kita (įrašyti) (4)
36.4 %
5. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus: Paaiškinimas: Ar su elektroninės paslaugos teikimu susijusių funkcijų ir pasirinkimų išdėstymas yra logiškas, t.y. ar elektroninės paslaugos funkcijos, pasirinkimai ir kt. pateikiami matomai ir aiškiai?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (12)
30.8 %
Sutinku (15)
38.5 %
Nei sutinku, nei nesutinku (7)
17.9 %
Nesutinku (5)
12.8 %
Visiškai nesutinku (0)
0 %
6. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 6
Kita (įrašyti) (2)
22.2 %
Per sudėtingi nuorodų pavadinimai; (3)
33.3 %
Per didelis meniu parinkčių skaičius; (2)
22.2 %
Nepatogiai išdėstyti elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių navigaciniai elementai (nuorodos); (2)
22.2 %
7. Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos: Paaiškinimas: Ar aiškiai ir patogiai pateikiama reikalinga informacija, navigacijos ir funkcionalumo paaiškinimai?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (8)
20.5 %
Sutinku (20)
51.3 %
Nei sutinku, nei nesutinku (8)
20.5 %
Nesutinku (3)
7.7 %
Visiškai nesutinku (0)
0 %
8. Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 5
Pateikiami tik teisės aktai, reglamentuojantys elektroninės paslaugos teikimą; (1)
16.7 %
Pateikiamas vientisas, nestruktūrizuotas, nepatogus skaityti tekstas; (1)
16.7 %
Sunku rasti reikalingus paaiškinimus; (3)
50 %
Nėra kontekstinės pagalbos; (0)
0 %
Kita (įrašyti) (1)
16.7 %
9. Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos: Paaiškinimas: Ar pateikiama pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt.?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (13)
33.3 %
Sutinku (13)
33.3 %
Nei sutinku, nei nesutinku (9)
23.1 %
Nesutinku (3)
7.7 %
Visiškai nesutinku (1)
2.6 %
10. Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 5
Nepateikiama informacija apie elektroninės paslaugos teikimo sąlygas, terminus (4)
21.1 %
Nepateikiama informacija apie alternatyvius elektroninės paslaugos pateikimo kanalus; (3)
15.8 %
Nepateikiamos nuorodos į reikalingus su elektronine paslauga susijusius teisės aktus; (3)
15.8 %
Informacija pateikiama nestruktūrizuotai, padrikai; (4)
21.1 %
Pateikiama pasenusi informacija; (2)
10.5 %
Pateikiamos neveikiančios nuorodos; (2)
10.5 %
Kita (įrašyti) (1)
5.3 %
11. Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiama pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais: Paaiškinimas: Ar pateikiami pakankami patogūs bendravimo ir susisiekimo su už elektroninės paslaugos teikimą atsakingais darbuotojais būdai (telefonai; el. paštas; bendravimo internetu galimybė ir kt.)?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (12)
30.8 %
Sutinku (19)
48.7 %
Nei sutinku, nei nesutinku (6)
15.4 %
Nesutinku (1)
2.6 %
Visiškai nesutinku (1)
2.6 %
12. Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiama pakankamai būdų kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 3
Nepateiktas(-i) telefono numeris(-iai); (2)
33.3 %
Nepateiktas(i) e. pašto adresai; (1)
16.7 %
Nėra reikalingos tiesioginio bendravimo internetu galimybės; (2)
33.3 %
Kita (įrašyti) (1)
16.7 %
13. Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai: Paaiškinimas: Ar į nurodytais būdais pateiktas užklausas yra atsakoma per priimtiną (jei yra - per nurodytą) laikotarpį ir tinkamai paaiškinant iškilusios problemos sprendimą?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (10)
25.6 %
Sutinku (17)
43.6 %
Nei sutinku, nei nesutinku (8)
20.5 %
Nesutinku (3)
7.7 %
Visiškai nesutinku (1)
2.6 %
14. Jeigu nesutinkate su teiginiu "užklausas atsakoma pakankamai greitai ir tinkamai", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 8
Į užklausas iš viso nėra atsakoma; (3)
21.4 %
Į užklausas yra atsakoma per lėtai; (2)
14.3 %
Atsakymuose pateikiami standartiniai, neinformatyvūs, neaiškūs atsakymai; (5)
35.7 %
Atsakymuose pateikiami netinkami, neaktualūs problemos sprendimo būdai; (2)
14.3 %
Kita (įrašyti) (2)
14.3 %
15. Ar sutinkate su teiginiu, kad visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją: Paaiškinimas: Ar visa elektroninė paslauga yra teikiama elektroniniu būdu, ar suteikiamas visas reikalingas funkcionalumas t. y. ar tam tikrais atvejais nėra poreikio tiesiogiai vykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (16)
41 %
Sutinku (12)
30.8 %
Nei sutinku, nei nesutinku (7)
17.9 %
Nesutinku (4)
10.3 %
Visiškai nesutinku (0)
0 %
16. Jeigu nesutinkate su teiginiu "visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 9
Nėra galimybės visos elektroninės paslaugos gauti internetu (pvz. tam tikrą procedūrą vis tiek būtina atlikti nuvykus į instituciją); (2)
18.2 %
Nėra galimybės gauti tam tikrų elektroninės paslaugos rūšių internetu; (5)
45.5 %
Užsisakant konkretų elektroninės paslaugos variantą, būtina atvykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją; (2)
18.2 %
Kita (įrašyti) (2)
18.2 %
17. Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį?
Atsakė: 39
Visiškai sutinku (11)
28.2 %
Sutinku (20)
51.3 %
Nei sutinku, nei nesutinku (7)
17.9 %
Nesutinku (1)
2.6 %
Visiškai nesutinku (0)
0 %
18. Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus", paaiškinkite, kodėl?
Atsakė: 2
Nėra pateikiamos nuostatos, susijusios su atitikimu reikalavimams darbui su asmens duomenimis; (2)
100 %
Elektroninei paslaugai teikti naudojamos neaiškios, nesaugios tapatybės nustatymo priemonės; (0)
0 %
Elektroninei paslaugai reikalaujama perteklinių asmens duomenų, kurie nėra susiję su elektroninės paslaugos esme; (0)
0 %
Kita (įrašyti) (0)
0 %
19. Kaip dažnai Jūs naudojatės internetu?
Atsakė: 39
Kasdien (35)
89.7 %
Kelis kartus per savaitę, bet ne kasdien; (3)
7.7 %
Nors kartą per savaitę; (1)
2.6 %
Nors kartą per mėnesį; (0)
0 %
Rečiau (0)
0 %
20. Jūsų amžius:
Atsakė: 39
14 metų ir jaunesni; (0)
0 %
15 – 19 metų; (1)
2.6 %
20 – 29 metų; (2)
5.1 %
30 - 39 metų; (9)
23.1 %
40 - 49 metų; (12)
30.8 %
50 - 59 metų; (12)
30.8 %
60 - 74 metų; (3)
7.7 %
75 metų ir vyresni. (0)
0 %
21. Jūsų išsimokslinimas:
Atsakė: 39
Pradinis (0)
0 %
Pagrindinis (1)
2.6 %
Vidurinis (1)
2.6 %
Aukštesnysis (2)
5.1 %
Aukštasis (35)
89.7 %
22. Jūsų užsiėmimas:
Atsakė: 39
Tarnautojas (10)
25.6 %
Darbininkas (0)
0 %
Vadovas (8)
20.5 %
Specialistas (12)
30.8 %
Bedarbis (2)
5.1 %
Pensininkas (2)
5.1 %
Namų šeimininkė (2)
5.1 %
Studentas, moksleivis (3)
7.7 %
23. Jūsų gyvenamoji vieta:
Atsakė: 39
Šiaulių m. savivaldybė; (36)
92.3 %
Šiaulių raj. savivaldybė; (0)
0 %
Kelmės raj. savivaldybė; (0)
0 %
Pakruojo raj. savivaldybė; (0)
0 %
Joniškio raj. savivaldybė; (0)
0 %
Radviliškio raj. savivaldybė; (3)
7.7 %
Akmenės raj. savivaldybė; (0)
0 %
Kita (0)
0 %

Grįžti į apklausų sąrašą
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: