Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Tarptautinių veiklų pridėtinė vertė - galimybė mokyti ir mokytis Europos kontekste

Tarptautinis projektas ,,NEW DIMENSIONS OF EDUCATION", trukęs 3 metus (2018-2021 m.), kupinas naujų žinių, patirčių ir įgūdžių, šilto tarptautinio bendradarbiavimo ir gerų emocijų, įveikęs pandemijos ir nuotolinio ugdymo išbandymus, Šiaulių universitetinei gimnazijai ir tarptautiniams partneriams iš Graikijos, Turkijos, Portugalijos, Rumunijos ir Šiaurės Makedonijos sėkmingai įgyvendintas, jis davė didelę pridėtinę vertę.

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu kiekviena šalis puikiai atliko savo užduotis, kiekvienos šalies indėlis ir poveikis naujoms ugdymo dimensijoms, skirtoms mokinių tobulėjimui, lavinimui ir kokybiškam mokymui(si), išties atsakingas. Organizuoti 5 mobilumai mokiniams ir pedagogams, sukurtos metodinės priemonės, kalbų, matematikos, gamtos mokslų, IKT, robotikos, STEAM pamokų pavyzdžiai ir modeliai, pravesti 2 internetiniai seminarai, sukurta projekto svetainė http://erasmusplus.gdku.edu.mk, parengtas gerosios patirties sklaidos skaitmeninis ir popierinis leidinys, virš dvidešimt gerosios praktikos pavyzdžių galima rasti Erasmus + rezultatų sklaidos platformoje. Svarbiausia, kad tiek mokiniai, tiek pedagogai, dalyvavę tarptautinėse veiklose, jautėsi patobulinę ne tik anglų kalbos įgūdžius, bet ir išmokę mokytis tarptautinėje aplinkoje, susiradę draugų Europoje, jie ir toliau tęsia užsimezgusį nuoširdų bendravimą ir bendradarbiavimą.

Paskutinis apibendrinamasis motyvuotų pedagogų susitikimas organizuotas Graikijoje 2021 m. rugpjūčio 23-27 d., jis  buvo naudingas ir įvairiapusis. Susipažinta su Graikijos švietimo sistema, lankytasi Trikalos Švietimo reikalų direktorate, kur aptarti švietimo sistemos iššūkiai pandemijos kontekste ir galimybės. Dalyvauta dviejų Graikijos institucijų (Suaugusiųjų mokyklos ESPERINO GYMNASIO-LYKEIAKES TAXEIS TRIKALON ir institucijos AKETH – EG) surengtose kūrybinėse dirbtuvėse, pagilinti bendradarbiavimo, kritinio mąstymo, STEAM, robotikos, inžinerijos, LEGO integravimo į edukacines veiklas įgūdžiai. Pristatyta empatijos, biblioterapijos pedagoginiame darbe svarba. Svetinga Graikijos pedagogų komanda, vadovaujama Dimitrios Mageirias ir Anastasios Pateiros, planingai padarė viską, kad paskutinis mobilumas būtų naudingas ir turtinantis, kad atskleistų gimtosios Elados istoriją, ypatingą kraštovaizdį ir kultūros lobyną. Be gausių edukacinių veiklų, diskusijų, refleksijos, įsivertinimo buvo lankytasi UNESCO paveldo sąraše esančiuose Meteoro vienuolynuose, vietiniuose kaimeliuose ir jų bažnytėlėse, helenistikos muziejuje.

Projektą inicijavo ir trejus metus koordinavo Šiaulių universitetinė gimnazija. Paskutinio vizito Graikijoje metu atlikti tarptautinių veiklų poveikio tyrimai, parengti galutiniai produktai, pasirengta projekto galutinei ataskaitai.  

Džiugu, kad yra noro ateityje tęsti sklandų tarptautinį bendradarbiavimą, nes dalyviai ne tik pasiekė užsibrėžtus tikslus ir turi potencialo ateities projektams, bet ir tapo viena didele europine šeima.

Projekto koordinatorė Šiaulių universitetinės gimnazijos ugdymo skyriaus vedėja L. Zeringienė   

 

 

Projektas finansuojamas Europos Komisijos „Erasmus +“ programos lėšomis

Mobilumų akimirkos

Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas