Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ir ugdymas

IKIMOKYKLINIS UGDYMAS vykdomas pagal ikimokyklinio ugdymo programą, kurią rengia mokyklos komanda, darbo grupė. Prieš rengdami programą vadovai ir mokytojai, dirbantys pagal ikimokyklinio ugdymo programą, švietimo pagalbos specialistai ištiria lankančių vaikų bei šeimų poreikius ir į juos atsižvelgia. Rengdami programą jie vadovaujasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais ikimokyklinio ugdymo programų kriterijais ir ikimokyklinio ugdymo metodinėmis rekomendacijomis. Ikimokyklinio ugdymo programos gairės

Siekiant padėti ikimokyklinio ugdymo auklėtojams ir kitiems ugdytojams atpažinti vaikų ugdymosi pasiekimus ir poreikius, tikslingai rengti įstaigos ikimokyklinio ugdymo programą, įgyvendinti ugdymo turinį, pritaikant jį kiekvienam vaikui ir vaikų grupei, stebėti vaikų pažangą ir tikslingai ugdyti kiekvieną vaiką yra parengtas ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašas.

Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pasiekimų aprašas 

Pasiekimų žingsneliai

Vaiko ugdymo ir ugdymosi poreikių, pažangos įvertinimo tvarkos aprašas

PRIEŠMOKYKLINIS  UGDYMAS vykdomas pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą,  kuri apibrėžia priešmokyklinio ugdymo paskirtį, tikslą ir uždavinius, ugdomas kompetencijas, pasiekimų sritis, ugdymo(si) turinio gaires, pasiekimų lygių požymius ir vaikų pasiekimų vertinimą.

Programa siekiama atliepti 5–6 metų vaikų interesus, puoselėti jų gerovę ir tenkinti kiekvieno vaiko individualius, savitus poreikius bei galimybes. Įgyvendinant programą svarbi vaikų žaidybinė, patyriminė veikla, atradimų džiaugsmo ir natūralaus smalsumo apie supantį pasaulį puoselėjimas, nes taip sudaromos sąlygos vaikams ugdytis programoje numatytas kompetencijas. 

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO MODELIAI ŠVIETIMO ĮSTAIGOSE

DĖL PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO MODELIŲ PATVIRTINIMO - Šiaulių miesto savivaldybės mero 2023 m. gegužės 24 d. potvarkiu Nr. M-321 „Dėl  priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelių patvirtinimo" patvirtinti šie priešmokyklinio ugdymo organizavimo modeliai, įgyvendinami Šiaulių miesto švietimo įstaigose, vykdančiose priešmokyklinio ugdymo programą:

    • I modelis – grupės veiklos trukmė per dieną – 4 val. Modelis įgyvendinamas pradinėje mokykloje, progimnazijoje ir gimnazijoje;
    • II modelis – grupės veiklos trukmė per dieną – 6 val. 36 min. Modelis įgyvendinamas pradinėje mokykloje, progimnazijoje ir gimnazijoje;
    • III modelis – grupės veiklos trukmė per dieną – 10 val. 30 min. Modelis įgyvendinamas lopšelyje-darželyje, specialiojoje įstaigoje, pradinėje mokykloje, progimnazijoje ir gimnazijoje;
    • IV modelis – grupės veiklos trukmė per dieną – 12 val. Modelis įgyvendinamas lopšelyje-darželyje, specialiojoje įstaigoje;
    • V modelis – grupės veiklos trukmė per parą – 24 val. 5 darbo dienas per savaitę.

IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMŲ, KURIAS ĮGYVENDINA ŠIAULIŲ MIESTO NEVALSTYBINĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGOS IR LAISVIEJI MOKYTOJAI, FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

BENDROJO UGDYMO DALYKŲ SPAUSDINTŲ IR ĮVAIRIŲ INTERAKTYVUMO LYGIŲ VIRTUALIŲJŲ VADOVĖLIŲ IR MOKYMO(SI) PRIEMONIŲ ATITIKTIES TEISĖS AKTAMS ĮVERTINIMO IR APRŪPINIMO JAIS TVARKOS APRAŠAS

DĖL VAIKO MINIMALIOS IR VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONIŲ AR AUKLĖJAMOJO POVEIKIO PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO SAVIVALDYBĖJE ORGANIZAVIMO, KOORDINAVIMO IR KONTROLĖS REKOMENDACIJŲ PATVIRTINIMO

DĖL VAIKO MINIMALIOS IR VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONIŲ AR AUKLĖJAMOJO POVEIKIO PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖJE ORGANIZAVIMO, KOORDINAVIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO          

      

Informaciją rengia
Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė
Edita Badaukienė, tel. 8 41 509 580.