Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Skelbiamas konkursas Šiaulių Avižonio ugdymo centro direktoriaus pavaduotojo pareigoms eiti

Įstaigos pavadinimas:

Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centras, teisinė forma – biudžetinė įstaiga, buveinė – Papilės g. 3, LT-76196, Šiauliai, kodas – 190530120

 

Pareigybės pavadinimas:

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui A2 lygis, 1 (vienas) etatas.

 

Reikalavimai:

1. Atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:

   1.1. turėti aukštąjį universitetinį edukologijos srities išsilavinimą, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;

   1.2. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

   1.3. turėti ne mažesnį kaip 3 metų profesinės veiklos, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr.535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“, patirtį;

2. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis: Microsoft Office programomis (MS Word, MS Excel); Internet Explorer, elektroniniu dienynu „Mūsų darželis“ ir kitomis įstaigos elektroninėse platformose naudojamomis programomis ir technologijomis.

3. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. (nauja 2018-07-25 Nr. 735 redakcija) nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus. Mokėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles.

4. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės funkcijoms atlikti.

5. Mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą).

 

Funkcijos:

1. Šias pareigas einantis direktoriaus pavaduotojas vykdo šias funkcijas:

   1.1. rengia centro strateginį planą, metinį veiklos planą, koordinuoja jų įgyvendinimą;

   1.2. rengia metinį ugdymo organizavimo ir metodinės veiklos planą ir jo įgyvendinimo ataskaitą centro direktoriaus nustatytais terminais;

   1.3. organizuoja ugdymo programų, projektų rengimą ir vykdymą;

   1.4. stebi, analizuoja, vertina pedagogų veiklą ir ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo procesą, vaikų pasiekimus ir ugdymo kokybės rezultatus;

   1.5. pildo duomenis Pedagogų registre, rengia pedagogų tarifikacijos sąrašus, kaupia, sistemina,  apibendrina informaciją ugdymo klausimais;

   1.6. atlieka edukacinių aplinkų, pedagoginių sąlygų gerinimo analizę, planuoja reikalingų ugdymo priemonių įsigijimą;

   1.7. organizuoja mokymo lėšų panaudojimą, vykdo kontrolę;

   1.8. planuoja, organizuoja (kartu su pedagogais) įstaigos renginius, pedagogų kvalifikacijos tobulinimą (seminarus, konferencijas, atviras veiklas, pedagoginio darbo patirties sklaidą);

   1.9. teikia profesinę pagalbą pedagogams;

   1.10. vykdo pedagogų veiklos priežiūrą, sudaro pedagogų darbo grafikus bei vaikų užsiėmimų tvarkaraščius;

   1.11. atlieka ir teikia priešmokyklinio amžiaus vaikų lankomumo analizės duomenis;

   1.12. vadovauja Vaiko gerovės komisijai, koordinuoja pedagogų metodinių grupių, įvaizdžio formavimo ir metodinės veiklos efektyvinimo komandų veiklas;

   1.13. organizuoja ugdytinių tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą;

   1.14. įvykus vaiko traumai, pildo reikiamus nelaimingo atsitikimo dokumentus;

   1.15. bendradarbiauja su pedagogine psichologine bei vaiko teisių tarnybomis, mokyklomis bei kitais socialiniais partneriais, atlieka sutarčių įgyvendinimo priežiūrą;

   1.16. organizuoja vaiko teisių pažeidimų, narkotikų ir bei psichotropinių medžiagų vartojimo prevenciją;

   1.17. organizuoja centro veiklos įsivertinimą;

   1.18. koordinuoja vaikų išvykų organizavimo veiklą;

   1.19. vykdo žaislų, knygų ir kanceliarinių prekių apskaitą;

   1.20. pavaduoja direktorių nesant jam centre, pavadavimo metu vykdo Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centro direktoriaus funkcijas;

   1.21. rengia   su   ugdymo   organizavimu   susijusią   informaciją   centro el. svetainei;

   1.22. administruoja elektroninį dienyną „Mūsų darželis“;

   1.23. parengia dokumentus archyvui pagal dokumentacijos planą;

   1.24. darbo metu rūpinasi savo saugumu, sveikata ir sveikatos pasitikrinimu;

   1.25. laiku išklauso privalomus kursus;

   1.25. laikosi etikos darbe;

   1.26. dalyvauja atliekant turto metinę ir neeilines inventorizacijas, vykdo centro inventoriaus, ilgalaikio materialiojo turto, medžiagų ir trumpalaikio inventoriaus apskaitą ir saugą, teikia inventorizacijos komisijai nusidėvėjusio turto ir inventoriaus sąrašus nurašymui ar panaudojimui kitu, teisės aktuose numatytu būdu.

  1.27. pastebėjus ar įtarus smurtą, prievartos, seksualinio išnaudojimo ar patyčių apraiškas, vadovaujasi centro vadovo patvirtintu „Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos aprašu“;

  1.28. vykdo kitus su centro funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio centro vadovo pavedimus ir užduotis, tam, kad būtų pasiekti centro strateginiai tikslai.

 

Darbo užmokestis:

Nustatomas vadovaujantis 2017 m. sausio 17 d. Nr. XIII-198 (galiojanti suvestinė 2025-01-01 redakcija) LR valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 2 priedu. Darbo apmokėjimui taikomas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas (pareiginės algos baziniais dydžiais) priklausomai nuo darbuotojo profesinio darbo patirties (metais) intervale nuo 1,9592 iki 1,9659.

 

Dokumentai, kurie turi būti pateikti:

1. Prašymas leisti dalyvauti konkurse.

2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.

3. Išsilavinimą patvirtinantys dokumentai, kiti dokumentai, patvirtinantys pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams.

4. Gyvenimo aprašymas, nurodant vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodant dalykines savybes).

5. Užpildyta pretendento anketa (Pretendento anketos formos pavyzdys patvirtintas 2017 m. birželio 21 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 496, (2023 m. balandžio 5 d. nutarimo Nr. 247 redakcija) 1priedas).

 

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Pretendentams, kurie atitiks konkurso skelbime nustatytus reikalavimus, pranešimai apie dalyvavimą atrankoje bus išsiųsti elektroniniu paštu individualiai.

 

Dokumentai priimami adresu:

Elektroniniu būdu per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (VATIS Prašymų teikimo modulį).

 

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai:

Adresas – Papilės g. 3, LT-76196 Šiauliai.

Pasiteiravimo tel. (8-41) 523925, el. pašto adresas

Darbo dienomis nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.45 val. iki 17.00 val. (atsakingas asmuo – direktorius).

 

Skelbimas galioja:

14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą Valstybės tarnybos departamento interneto svetainėje.

Konkurso paskelbimo data 2025 m. sausio 15 d.

Skelbimas galioja iki 2025 m. sausio 29 d.

Skelbimo Nr. 101986

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė

Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas