„Saulės“ pradinėje mokykloje gegužės 23-27 dienomis vyko naujo tarptautinio KA2 mažos apimties partnerysčių (KA210) švietimo mainų fondo „Erasmus+“ projekto - „Share your culture with masterpieces by great artists, scientists and your rich cultural heritage“ (lietuviškai – „Pasidalinkime savo kultūra su didžiųjų menininkų, mokslininkų šedevrais ir turtingu kultūros paveldu“, sutrumpintai – „Sha.C.H.“) Graikijos partnerių organizuota virtuali savaitė.
Pirmoji diena prasidėjo pradinių mokyklų – Graikijos, Turkijos ir Lietuvos susitikimo ceremonija, kurioje Graikai pasveikino visus projekto dalyvius ir visos šalys pristatė savo mokyklas bei jų veiklas. Direktorė Erika Masiliauskienė pasidžiaugė, kad mūsų mokykla sėkmingai įsiliejo į švietimo mainų fondo „Erasmus+“ projektą ir palinkėjo visiems sklandaus darbo bei sėkmingo bendradarbiavimo. Graikijos mokyklos direktorė pristatė artimiausias projekto veiklas: logotipo kūrimą, eTwinning platformoje sukurto projekto struktūrą. Visų šalių projekto mokytojų komandos sužaidė įvadinį interaktyvų žaidimą – prisistatymą „Catch it“.
2-ją dieną 2 – 4 klasių geriausiai anglų kalbą besimokantys mokiniai dalyvavo pirmoje projekto virtualioje dienoje. Mokiniai susipažino su Graikijos Nafplijo miestu, jo istorija, Graikijos vėliava. Naudodamiesi skaitmeninėmis technologijomis ir žaisdami „World Geography Games, Jigsaw Planet“ interaktyvius žaidimus, mokiniai pasitikrino savo žinias ir įgijo naujų apie projekte dalyvaujančių šalių (Turkijos, Graikijos ir Lietuvos) geografiją, istoriją, kultūrinį paveldą.
3-ją dieną visų šalių mokiniai vėl rinkosi į susitikimą. Graikijos mokiniai paruošė skaidres ir supažindino su Graikų tautiniais kostiumais, mokytoja Niki K. supažindino su liaudies muzikos instrumentais, o Anastasia G. su tautiniais šokiais. Mokiniai praplėtė akiratį ir pagilino anglų kalbos žodyną. Susitikimo pabaigoje visi linksmai sušoko Graikų tautinį šokį „Sirtakis“.
4-oji diena buvo skirta kultūros ir muziejų svarbai. Nafplijo miesto mokyklos direktorė Argyri M. pristatė skaitmeninę - istorinę platformą „Europeana“ ir jos naudą ugdymo procese. Ji pabrėžė, kad ši platforma labai naudingas skaitmeninis įrankis gilinti žinioms apie istorines asmenybes, šalių istorijas, muziejus. Direktorė Argyri M. akcentavo, kad kelionės po muziejus padeda ugdyti mokinių domėjimąsi dėstomais dalykais, praplečia žinias apie pasaulį, kultūrą, moko kritiškai mąstyti bei skatina empatiją. Susitikimo metu buvo pristatytos dar dvi skaitmeninės mokomosios platformos: „ArtSteps“ ir „Historiana“. Susipažinę su jomis mokiniai žaidė interaktyvų žaidimą „Kahoot“. Susitikimo pabaigoje Graikų mokyklos mokiniai pateikė staigmeną, sudainuodami nuotaikingą dainą. Po dainos šalių mokiniai platformoje „Metimeter“ atliko grįžtamojo ryšio anketą įvertindami projekto virtualią savaitę. Reikia pasidžiaugti nuotaikingais ir tik gerais mokinių vertinimais.
5-ją dieną į virtualų susitikimą rinkosi projekto partnerių šalių mokytojų komandos. Graikijos mokyklos direktorė Argyri M. pristatė skaitmeninę platformą virtualios knygos kūrimui. Jai talkino Nikki N., kuri paaiškino įrankio funkcijas ir mokinių bendradarbiavimą knygos rašymo metu. Taip pat buvo pristatyta platforma „Erasmus+ blog“ projekto rezultatų viešinimui. Aikaterina A., pasitelkusi sukurtus skaitmeninius vertinimo įrankius (anketą, komentarus, „žodžio debesį“), paprašė šalių mokytojus įvertinti ir įsivertinti virtualios savaitės veiklas. Grįžtamojo ryšio rezultatai parodė, kad savaitės veiklomis patenkinti tiek mokytojai tiek mokiniai. Visos veiklos buvo įdomios, informatyvios, kūrybiškos ir atitinkančios projekto užsibrėžtus tikslus.
Džiaugiamės labai gerai organizuota, informatyvia, interaktyvia, naudinga tiek mokiniams, tiek mokytojams Graikų virtualia savaite ir tikimės kitais mokslo metais įvykdyti visas projekte numatytas veiklas.
Projekto koordinatorė I. Ragažinskienė ir sekretorė N. Urbonienė