Analizuojant šioje sankryžoje įvykstančius eismo įvykius pastebėta, kad dažniausiai jie nutinka, kai transporto priemonės užvažiuoja ant pėsčiųjų ir dviratininkų. Dėl šios priežasties ekspertai pasiūlė įrengti šviesoforą, žiedinė sankryža negalėtų pilnumoje išspręsti pėsčiųjų ir dviratininkų problemų taip pat žiedinei sankryžai yra nepakankamai dideli gatvių sklypų numatyti plotai.
Šviesoforas veiks trimis fazėmis
Sankryžos pagrindinis rangovas UAB „Šiaulių gatvių apšvietimas“ informuoja, kad projektuotojas numatė šioje sankryžoje eismo reguliavimą trimis fazėmis.
Pirmosios fazės metu vairuotojai galės saugiai važiuoti tiesiai bei pasukti į Aido gatvę atvažiuojant nuo Tilžės gatvės. Tai leis išvengti pakartotinių techninių eismo įvykių.
Antrosios fazės metu bus saugiai galima važiuoti tiesiai ir kairę link prekybos centro nuo Lyros gatvės pusės.
Na, o trečiosios fazės metu bus galima saugiau pasukti į kairę iš Aido gatvės, praleidus pėsčiuosius, kai judės eismas iš Gardino gatvės.
Siekiant sklandaus eismo Gardino gatvėje, bus diegiama koordinacinė sistema su šalia esančia Tilžės – Gardino – Statybininkų gatvių sankryža, kad automobilių vairuotojams prie raudono signalo laukti reikėtų kuo mažiau. Tam tikslui pasiekti, kaip ir kitose naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose, bus įrengti eismo detektavimo davikliai, kurie seks eismo srautų pasikeitimus ir gebės atlikti fazių laikų korekcijas.
Gardino g. ir Aido g. sankryžos pagrindinis rangovas yra UAB „Šiaulių gatvių apšvietimas“, rangos sutartis pasirašyta 2024-06-04 darbus planuojama atlikti per 5 mėnesius. Rangos darbų sąmatinė vertė 476715,80 projektas finansuojamas iš ES lėšų.