Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Erasmus+ projekto „Sha.C.H." Turkijos partnerių organizuota virtualioji savaitė

Šiaulių „Saulės“ pradinėje mokykloje spalio 23–27 d. vyko tarptautinio KA2 mažos apimties partnerysčių (KA210) Švietimo mainų paramos fondo „Erasmus+“ projekto „Share your culture with masterpieces by great artists, scientists and your rich cultural heritage“ (liet. „Pasidalinkime savo kultūra su didžiųjų menininkų, mokslininkų šedevrais ir turtingu kultūros paveldu“, sutrumpintai – „Sha.C.H.“) Turkijos partnerių organizuota virtuali savaitė. Projekto šalių partneriai sukvietė mokytojus ir mokinius į turiningas veiklas. Mokiniai stebėjo Turkų nacionalinį šokį „Sema“, kuris nuo 2005 metų yra įtrauktas į UNSECO, kaip žmonijos žodinio ir nematerialaus paveldo šedevras. Mokiniai buvo pakviesti į virtualų istorijos muziejaus „Topkapı Sarayı Harem“ lankymą, kuriame susipažino su Turkijos istorijos paveldu.

 

Vienas iš projekto uždavinių yra skaitmeninių įgūdžių ugdymas, todėl mokiniai projekto metu gilino IKT įgūdžius, žaidė kultūrinius interaktyvius žaidimus ir gilino žinias apie savo ir partnerių šalių kultūras, istoriją. Veiklų metu mokiniai susipažino su interaktyviu skaitmeniniu įrankiu „EBA“, kuris padeda efektyviau mokytis ir pasiekti geresnių rezultatų. Be to, jie gali bendradarbiauti su savo bendraamžiais iš kitų šalių ir dalytis mokamąja medžiaga, nuotoliniu būdu atlikti užduotis ir bet kada mokytis bet kurio dalyko. Tai suteikia jiems galimybę dalyvauti renginiuose ir tęsti mokymąsi už mokyklos ribų. Mokiniai buvo sužavėti ir kita skaitmenine platforma „Historiana“, kuri leidžia sužinoti viską apie šalių dokumentuotą praeitį, istoriją. Naudojant programą „Canva“, mokiniai atliko projektinę užduotį – kūrė elektroninę knygą „Timo nuotykiai“. Šio įrankio pagalba Turkijos, Graikijos ir Lietuvos šalių vaikai knygos veikėją Timą išleido kelionėn, kūrė skaidres apie jo aplankytas įžymiausias šalių partnerių lankytinas vietas. Reikia pasidžiaugti, kad naudodami skaitmeninius įrankius, žaisdami interaktyvius žaidimus mokiniai ne tik praplėtė IKT žinias, bet ir pagilino anglų kalbos žodyną.

 

Pasibaigus savaitei Turkų projekto koordinatorė Selen Zehra Örgen paprašė mokytojų įvertinti virtualios savaitės veiklas. Grįžtamojo ryšio rezultatai parodė, kad savaitės veiklomis liko patenkinti mokiniai ir mokytojai. Veiklos buvo informatyvios, kūrybiškos ir atitinkančios projekto užsibrėžtus tikslus.

 

Projekto koordinatorė Ilona Ragažinskienė

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas