Stovyklos metu buvo organizuojamos įvairios kontaktinės, patirtinės, komandinės, integruotos ir aktyvios veiklos, kurios skatino mokytojus efektyviai taikyti STEAM metodus ugdymo procese.
Edukacinės veiklos planuotos taip, kad būtų integruoti bent trys STEAM mokomieji dalykai. Mokytojai dalyvavo įvairiuose patirtiniuose ir komandinių veiklų užsiėmimuose: vandens telkinio ekosistemos tyrimo metodikos ir integravimo į skirtingų koncentrų veiklas, CO2 pėdsakų ir tvarumo analizės, edukacinės programos veiklose Molėtų observatorijoje, architektūros ir pastatų maketų kūrimo, grafinio ir erdvinio vaizdavimo užsiėmimuose.
Stovykla mokytojams suteikė puikią galimybę stiprinti savo žinias ir įgūdžius STEAM srityje bei dalintis gerąja praktika ir patirtimi su kolegomis iš kitų mokyklų.
Programa finansuojama #NextGenerationEU lėšomis
Programą įgyvendina #Europos socialinio fondo agentūra
#Tūkstantmečio mokyklos
Informaciją parengė
Šiaulių universitetinė gimnazija