Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Ikimokyklinio ugdymo įstaigų logopedai kelia kvalifikacija tęstiniuose mokymuose „Individualios pagalbos vaikui planas ir veiklos struktūravimas

Šiaulių lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“ vyko ilgalaikės  kvalifikacijos tobulinimo programos “Logopedo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste” tęstiniai  II modulio mokymai “Individualios pagalbos vaikui planas ir veiklos struktūravimas”. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Poškuvienė pasveikino dalyvius ir pasidžiaugė logopedų noru, ir siekiu įveikti įtraukiojo ugdymo iššūkius. Programos rengėjos G. Musteikienė, J. Tušienė, M. Rovė ir V. Pleikienė kalbėjo apie individualios pagalbos plano vaikams, kuriems nustatyti ne tik kalbėjimo, kalbos ar komunikacijos sutrikimai, bet ir negalė dėl įvairiapusio raidos ar kitų sutrikimų, rengimą ir jo įgyvendinimą, atsižvelgiant į įtraukiojo ugdymo principus ir nuostatas. Autizmo sutrikimą turinčių vaikų poreikiai labai skiriasi, o raidos sutrikimai, pasireiškia kokybiniais socialinio bendravimo, komunikacijos ir elgesio sutrikimais. Veiklos struktūravimas, atsižvelgiant į individualias ugdytinio startines pozicijas, raidos galimybes ir kt. numatytus laukiamus rezultatus.

Dalyviai grupėse aktyviai rengė Individualų pagalbos planą, aptarė logopedo veiklos konkrečius tikslus bei pamatuojamus uždavinius. Pranešėjos pakvietė diskusijai apie mokomų socialinių ir komunikacinių įgūdžių generalizaciją (apibendrinimą), t. y. sudaromą galimybę vaikui perkelti išmoktus įgūdžius į kitas aplinkas, situacijas, su kitais žmonėmis, apie šių vaikų sensorinę integraciją.

Logopedai kalbėjo apie tai, kaip logopedo pagalbą padaryti ne tik prieinamą, bet ir veiksmingą kiekvienam darželio ugdytiniui.

 

Organizacinės grupės vardu

Vaida Pleikienė, Miglė Rovė

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas