Paieška...
Išplėstinė paieška
Uždaryti
background

Šiaulių Dainų progimnazijoje vyko STEAM JUNIOR programa „STEAM MAGIJA“

2023 m. balandžio – birželio mėnesiais Šiaulių Dainų progimnazijoje STEAM JUNIOR programos „STEAM  MAGIJA“ veiklose  dalyvavo mokiniai iš Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos (mokytojos Rasa ir Odeta), Šiaulių „Dermės“ mokyklos (mokytojos Aurelija ir Loreta) ir Šiaulių „Saulės“ pradinės mokyklos (mokytoja Neringa) ir Šiaulių Gegužių progimnazijos (mokytoja Nijolė).

STEAM JUNIOR programą „STEAM  MAGIJA“ sudarė įvairios temos, kurios išdėstytos per 5 užsiėmimus (kiekvieno trukmė 2 val.). Užsiėmimų metu mokiniai konstravo, programavo, piešė, matavo, skaičiavo, tyrinėjo, testavo.

Pirmojo užsiėmimo metu mokiniai susipažino su elektra ir šviesa ir jų svarba, susiprojektavo ir pasigamino LED žibintuvėlį, jį dekoravo, testavo jo veikimo ypatybes. LED žibintuvėliui sukurti  reikėjo matematikos, inžinerijos ir gamtos mokslų žinių. Mokiniai su Snap Circuits elektronikos rinkiniais kūrė inžinerinius projektus, šviesos instaliacijas, gimtadienio dainelę, namo apšvietimą, įsilaužimo signalizacijas, durų skambutį ir kitus projektus.

Antrojo užsiėmimo metu mokiniai buvo supažindinti su MicroBit kompiuteriukais, jų programavimu, programavimo svarba mūsų kasdienai. Užsiėmimo metu sukūrė inovatyvias animacijas, virtualūs sveikinimai su garso efektais.

Trečiojo užsiėmimo metu vaikai susipažino su LEGO robotika, jos istorija, svarba įvairių dalykų pamokose. Užsiėmimo metu iš LEGO detalių sukūrė veikiančias karuseles, jas patobulino, įvykdė misijas ir testavo kūrinius  patys bei su draugais. 

Ketvirtojo užsiėmimo metu programos dalyviai buvo supažindinti su mikroskopu, jo veikimo principu, praktiškai tyrinėjo pateiktus  kūnus.  Šiai veiklai mokiniai taikė inžinerijos, gamtos mokslų, matematikos žinias. Atliko praktinę tiriamąją veiklą „Mikroskopo paslaptys“. iš LEGO kaladėlių mokinių komandos kūrė mikroskopo maketus.

Penktojo užsiėmimo metu vaikai susipažino su 3D modeliavimu, 3D pieštuku. Sužinojo apie trimačio pasaulio privalumus ir trūkumus. 3D pieštuko pagalba susiprojektavo ir pasigamino  pasirinktą objektą.  Interaktyviai pasitikrino visų užsiėmimų įgytas žinias.

Įveikę visas užduotis programos dalyviai buvo apdovanoti STEAM MAGIJOS ekspertų pažymėjimais ir medaliais.

Mokiniai  kupini teigiamų emocijų ir naujų žinių įveikė  STEAM JUNIOR programą „STEAM  MAGIJA“.

STEAM JUNIOR programos „STEAM  MAGIJA“ vykdytojos: robotikos ir gamta ir žmogus mokytoja Kristina Juodeikienė, pradinio ugdymo mokytoja Neringa Vėlienė ir  neformaliojo švietimo organizatorė Laura Pikelienė džiaugėsi mokinių žingeidumu ir darbštumu.

 

Mokytoja

Kristina Juodeikienė

Švietimo skyriaus vyr. specialistė Dainutė Dubinienė
Į komentarus neatsakome
Neteisingas
Neteisingas
captcha
Neteisingas